Usługi recepcyjne

Zadaniem pracownika recepcji (najczęściej kobiety) jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania firmy zarówno w pracy codziennej, jak i w przypadku zaistnienia zdarzeń wyjątkowych. Dlatego też pracownicy recepcji oprócz znajomości języka obcego, profesjonalnego wyglądu oraz przyjaznego usposobienia, posiadają także odpowiednią wiedzę i doświadczenie w dziedzinie ochrony fizycznej i związanych z nią procedur bezpieczeństwa.

SERWIS RECEPCYJNY ZAPEWNIA:

  •  Obsługę klientów oraz znajomość obszaru usług oferowanych przez Zleceniodawcę (przywitanie, udzielanie niezbędnych informacji, kierowanie do lobby dla gości oczekujących, oferowanie napojów itp.)
  •  Koordynację i nadzorowanie – stałą kontrolę rejonu recepcji, nienaganne przestrzeganie zasad właściwej reprezentacji wizerunku Zleceniodawcy
  •  Kontrolę ruchu osobowego – nadzór nad zastosowaniem procedur kontroli wstępu osób niezatrudnionych, przestrzeganie anonsowania wizyt gości, nadzór nad powierzonymi kluczami i dbałość o ich właściwe przechowywanie, sprawne kierowanie ruchem osobowym podczas ewakuacji personelu i dysponowanie znajomością procedur bezpieczeństwa w sytuacjach stanu zagrożenia

OCHRONA FIZYCZNA – KORZYŚCI DLA CIEBIE I TWOJEJ FIRMY

MINIMALIZACJA STRAT

i ryzyka powstania szkód

GWARANCJA

bezpieczeństwa osób i mienia

PODNIESIENIE PRESTIŻU

Państwa działalności

SYSTEM OCHRONY

dostosowany do potrzeb konkretnego Klienta

Konsal Agencja ochrony

Zapraszamy do kontaktu

Skontaktuj się znami, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wszystkie wątpliwości.